Bareveld 2024

Het openingstoernooi in Bareveld was dankzij de voortreffelijke organisatie van Gerry en Anneke weer een groot succes. Ook het weer was als vanouds : lekker warm en zonnig.
Joop was er na ruim een half jaar afwezigheid gelukkig ook weer bij en werd hartelijk door de overige 9 clubleden verwelkomd.
Het snelschaken bestond uit 9 rondes van 8 minuten pp. Voor enkelen was het wel weer even wennen om echte stukken te hanteren in plaats van de figuurtjes op het beeldscherm.
Jan Bol die de vorige aflevering van het toernooi gewonnen had overhandigde de winnaarsbokaal aan Frits en Gerry. Zij waren met 8 punten uit 9 partijen samen bovenaan geëindigd. Frits neemt hem mee en zal het Peerd thuis goed verzorgen. Van Anneke en Gerry kregen zij een tas met fruit uit eigen tuin. Deze lekkernijen waren er ook voor Jan vd Berg . Hij kreeg ze als poedelprijs.

Het peerd van ome Loeks